Klantenservice

Veelgestelde vragen


Verzendkosten zijn eenmalig € 3,95 en vanaf € 20,- gratis verzending.

Voor België, Luxemburg en Duitsland zijn de verzendkosten eenmalig €7,50.

Over het algemeen is het niet nodig om thuis te blijven om de bestelling te ontvangen. Over het algemeen (met uitzondering van grote bestellingen) zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus.

Let op: wanneer u een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Na de betaling ontvang je binnen 2 werkdagen een mail met daarin je factuur. Mocht je de factuur niet in je mailbox zien controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.

Voor een kopie factuur kunt mailen naar help@trouwkaartenwinkel.nl met uw ordernummer.

Je kunt bij TrouwkaartenWinkel betalen met iDeal, achteraf met Billink, Paypal, overboeking, Bancontact en Sofort betaling.

Wij verwerken jouw bestelling met de grootste zorg, maar mocht er onverhoopt toch wat zijn met jouw bestelling, verzoeken wij jou om dit zo snel mogelijk via help@trouwkaartenwinkel.nl onder vermelding van SPOED KLACHT aan ons te melden. Zo kunnen wij indien nodig direct handelen en kunnen wij een passende oplossing bieden. Wij streven er in ieder geval naar om jouw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen.

De zichttermijn (herroepingsrecht) voor koop op afstand is op de gepersonaliseerde producten, zoals o.a. gepersonaliseerde kaart en gepersonaliseerd boek niet van toepassing, daar het om een op maat gemaakt, overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast, specifiek product gaat.