Waar kunnen wij je mee helpen?
Stel hier je vraag.

Veelgestelde vragen

Bestelling & Levering

Waar blijft mijn pakketje? (NL)

Helaas ben je, en wij dus ook, afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes aan bij PostNL. Vanaf dan kunnen we alleen de Track en Trace volgen.

Orders op werkdagen voor 12:00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd.  Een Feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij dan ook geen post aanleveren bij PostNL. 

Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL en dat het pakketje dus nog onderweg is naar uw brievenbus. 

Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres. Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).

Ik heb een fout gemaakt in mijn adres. Wat nu?

Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. 
Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of appen via Whatsapp.
Emails worden binnen 1 werkdag beantwoord.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt bij ons kiezen voor afhalen. 

De bestelling is dan op werkdagen af te halen tussen 10.00 uur en 18.00 uur op dit adres: 
TrouwkaartenWinkel
Plesmanweg 9 – C001
7602PD Almelo

Wat zijn de levertijden naar Belgie?

Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, morgen in huis.

Let op: een feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag

Brengen jullie ook drukkosten in rekening?

Nee. Andere online aanbieders en lokale drukkerijen brengen vaak drukkosten in rekening bovenop de kaartprijs. Dit is bij ons niet het geval. Het totaalbedrag van je bestelling bestaat uit de totaalprijs van al je bestelde kaarten en eventuele verzendkosten. Alle bedragen zijn bovendien inclusief BTW.

Wat moet ik doen als ik mijn product beschadigd ontvangen heb?

Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice via email of telefoon.

Hoe ziet mij bestelnummer eruit en waar kan ik deze vinden?

Het bestelnummer/ordernummer begint met een # gevolgd door 4 of 5 cijfers. 
Het bestelnummer is ook terug te vinden in je account op onze webshop (indien besteld met account). 
Tevens is het bestelnummer te vinden in de betaalomschrijving achter het kenmerk (iDEAL, Creditcard, etc.).

Jullie hebben een verkeerd product geleverd, wat nu?

Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email of telefoon.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen. 
Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus. 

Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes: 
iDeal 
Bancontact / Mistercash 

Kan ik ook bij jullie langskomen?

Dat kan uitsluitend op afspraak. Bel onze klantenservice om een afspraak te maken.

Ontwerp-applicatie

Hoe werkt het?

| Klik op “KAARTJE PERSONALISEREN” | Pas het ontwerp aan | Plaats het kaartje in de winkelmand | Plaats bestelling |

De ontwerp-applicatie opent automatisch lager op de pagina. Je kunt hier het kaartje aanpassen. Je kunt tekst aanpassen, lettertypes, kleuren van tekst, etc..

Om de applicatie zo overzichtelijk mogelijk te maken, wordt er veel gewerkt met icoontjes als knoppen. Als je met de muis boven een knop hangt, krijg je een tekstwolkje waarin staat wat de knop doet.

In de bovenste balk staan een viertal belangrijke functies: overzicht van de elementen op de kaart, nieuw tekstvak toevoegen, figuren die toepasselijk is voor het ontwerp toevoegen.

Als je het ontwerp hebt aangepast kun je het eventueel opslaan voor later gebruik, of je kunt het meteen in de winkelmand plaatsen. Scroll naar boven en plaats het in de winkelmand. 

Lukt het niet om op te slaan of te bestellen of heb je andere vragen? Laat het dan vooral even weten. We helpen je daar graag mee. Wil je een ontwerp door ons laten maken? Klik dan hieronder op:

 

Ontwerp opslaan & weer laden

Links, nog op het canvas, staan 2 icoontjes om een aangepast ontwerp op te slaan en weer te laden. Het bovenste icoontje is een schijfje (), hiermee sla je een ontwerp op. Het icoontje daar pal onder is een pijltje omhoog, hiermee kun je een opgeslagen ontwerp weer laden.

Het aangepaste ontwerp wordt in browser cookie opgeslagen. Bestellen op dezelfde computer en browser is dan ook verplicht. 

Mocht je het ontwerp als proefdruk besteld hebben, dan kun je het ontwerp later weer vanaf onze site terug halen bij je lijst van bestellingen in je account. Kijk bij je account bij “bestellingen,” klik dan op de betreffende bestelling. Vanaf daar kun je klikken op “Bekijk het aangepaste artikel.”

Het is overigens niet noodzakelijk om een aangepast ontwerp op te slaan; je kunt het ook meteen in de winkelmand plaatsen en bestellen.

Hoe kan ik een eerder bestelde gepersonaliseerde proefdruk opnieuw inladen, wijzigen, en bestellen?

Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerp tool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan “Bekijk het aangepaste ontwerp.” Dit brengt je bij de productpagina van het kaartje. Klik daar op “Kaartje personaliseren” en het bestelde ontwerp wordt dan ingeladen.

Een opgeslagen ontwerp dat je niet hebt besteld kun je op de pagina van het betreffende kaartje weer laden. Eerst even inloggen.

Hoe kan ik alles goed uitlijnen en centreren?

In de ontwerp tool kun je een raster aanzetten: klik op het tweede icoontje van boven aan de rechterkant, een soort halve cirkel. Er wordt dan een raster geplaatst over het ontwerp; dit helpt om de ruimtes aan de zijkanten goed in te schatten. Het icoontje daar meteen onder zet een liniaal uit.

Om elementen zoals tekst heel precies te kunnen plaatsen, kun je het beste de pijltjestoetsen gebruiken. Dan kun je in hele kleine stapjes elementen verschuiven. Op deze manier kom je een heel eind.

Lukt het niet om de uitlijning helemaal naar wens te krijgen? Geen probleem! Zet het er als opmerking even bij als je de bestelling plaatst en wij kijken er nog even goed naar. Mocht je nog een digitaal voorbeeld ter goedkeuring wensen, dan kan dat ook. Vermeld dat dan ook even.

Kunnen jullie nog naar mijn ontwerp kijken?

Geen probleem! Plaats een opmerking tijdens het bestelproces om dit even aan te geven en wij controleren je aangepaste ontwerp op uitlijning en spelfouten. We kunnen indien gewenst een digitaal voorbeeld ter goedkeuring maken. Je moet wel eerst echt een bestelling plaatsen, anders kunnen wij niet naar je ontwerp kijken.

Let op: het is altijd jullie eigen verantwoordelijkheid om woorden goed te spellen en andere fouten eruit te halen. We kunnen wel je ontwerp controleren maar dragen geen verantwoordelijkheid voor overgebleven fouten.

Hoe kan ik een eerder bestelde gepersonaliseerde proefdruk opnieuw inladen, wijzigen, en bestellen?

Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerp tool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan “Bekijk het aangepaste ontwerp.” Dit brengt je bij de productpagina van het kaartje. Klik daar op “Kaartje personaliseren” en het bestelde ontwerp wordt dan ingeladen.

Een opgeslagen ontwerp dat je niet hebt besteld kun je op de pagina van het betreffende kaartje weer laden. Eerst even inloggen.

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer je een bestelling plaatst, dan kan je ervan uitgaan dat deze binnen 2 werkdagen wordt bezorgd. Wij hebben alle kaarten op voorraad. Wanneer er een afwijking is in het bezorg proces, dan laten wij dit vooraf via de mail weten.

Gratis verzending: op werkdagen voor 12:00 besteld, volgende werkdag in huis.

België en Duitsland: Voor Belgische en Duitse klanten kan het zijn dat deze verzending 2 tot 3 werkdagen duurt.

Wij verzenden met PostNL waarbij je een track en trace mail krijgt.

Let op: een feestdag, zaterdag of zondag is geen werkdag bij TrouwkaartenWinkel.

Feestdagen:

Nieuwjaar – Dinsdag, 1 Januari 2019
Goede vrijdag – Vrijdag, 19 April 2019
Pasen – Zondag, 21 April 2019
Paasmaandag – Maandag, 22 April 2019
Koningsdag – Zaterdag, 27 April 2019
Bevrijdingsdag – Zondag, 5 Mei 2019
Hemelvaart – Donderdag, 30 Mei 2019
Pinksteren – Zondag, 9 Juni 2019
Pinkstermaandag – Maandag, 10 Juni 2019
Kerstmis – Woensdag, 25 December 2019
2de Kerstdag – Donderdag, 26 December 2019

Afwijkende bezorgtijden:
Bestellingen zullen op feestdagen niet worden verstuurd of worden bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle pakketten naar Nederland worden gratis verzonden.

Naar België zijn de verzendkosten eenmalig €4,95. Naar Luxemburg en Duitsland zijn de verzendkosten eenmalig €7,50.

Retourneren

Kan ik gepersonaliseerde kaarten retourneren?

Omdat eigenlijk alle producten die wij leveren tot stand worden gebracht overeenkomstig de specificaties van u, de klant, wordt het herroepingsrecht uitgesloten. Er geldt wel een annuleringstermijn van 14 dagen; elke bestelling mag kosteloos geannuleerd worden binnen 14 dagen. De enige (mogelijke) uitzonderingen hierop zijn:

(1) Als u na het eerste digitale, gepersonaliseerde voorbeeld aangeeft wijzigingen te willen doorvoeren en in een latere email pas aangeeft te willen annuleren, en

(2) Als u reeds uw definitieve goedkeuring heeft verleend over het door TrouwkaartenWinkel ontworpen gepersonaliseerde voorbeeld.

Als deze twee uitzondering van toepassing zijn, kan TrouwkaartenWinkel kosten in rekening brengen. Indien TrouwkaartenWinkel naar aanleiding van uw definitieve goedkeuring van de Final Proof reeds tot drukken is overgegaan, is annulering niet meer mogelijk.

Wanneer gaat mijn bestelling in druk?

Heeft u het ontwerp zelf gepersonaliseerd en daarna besteld, dan gaat de status direct naar “in druk.” Annulering van de bestelling is dan meteen al niet meer mogelijk, omdat het drukproces al van start is. Houdt hier rekening mee.

Wat is jullie retouradres?

Ons retouradres is:

TrouwkaartenWinkel
Plesmanweg 9 – C001
7602PD Almelo

Klantenservice

HEB JE EEN VRAAG, EEN OPMERKING OF WIL JE SAMEN MET ONS ONTWERPEN?

Laat het ons weten want we helpen je graag!

Vul hieronder je e-mailadres in en omschrijf wat je wilt vragen, laten ontwerpen of wat je aan ons kwijt wilt. Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord!

Algemene informatie TrouwkaartenWinkel

TrouwkaartenWinkel VOF
Plesmanweg 9
7602 PD Almelo
Nederland
KvK: 72282592

Openingstijden Klantenservice (telefonisch)

Op de volgende dagen en tijdstippen zijn wij bereikbaar per telefoon:
 
Maandag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Dinsdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Woensdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Donderdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
Vrijdag 09:00 uur t/m 18:00 uur
 
Op telefoonnummer 085 06 56 254.
 
Zaterdag & zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar. 

Contactformulier

Uw naam*
Telefoonnummer*
E-mail adres*
Uw vraag*

Algemene voorwaarden: voor de algemene voorwaarden ga je naar deze pagina:

Algemene voorwaarden