Ontwerp opslaan & weer laden

Links, nog op het canvas, staan 2 icoontjes om een aangepast ontwerp op te slaan en weer te laden. Het bovenste icoontje is een schijfje (), hiermee sla je een ontwerp op. Het icoontje daar pal onder is een pijltje omhoog, hiermee kun je een opgeslagen ontwerp weer laden.

Het aangepaste ontwerp wordt in je account opgeslagen. Een account aanmaken is dan ook verplicht. 

Mocht je het ontwerp als proefdruk besteld hebben, dan kun je het ontwerp later weer vanaf onze site terug halen bij je lijst van bestellingen in je account. Kijk bij je account bij “bestellingen,” klik dan op de betreffende bestelling. Vanaf daar kun je klikken op “Bekijk het aangepaste artikel.”

Het is overigens niet noodzakelijk om een aangepast ontwerp op te slaan; je kunt het ook meteen in de winkelmand plaatsen en bestellen.

Hoe kan ik een eerder bestelde gepersonaliseerde proefdruk opnieuw inladen, wijzigen, en bestellen?

Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerptool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan “Bekijk het aangepaste ontwerp.” Dit brengt je bij de productpagina van het kaartje. Klik daar op “Kaartje personaliseren” en het bestelde ontwerp wordt dan ingeladen.

Een opgeslagen ontwerp dat je niet hebt besteld kun je op de pagina van het betreffende kaartje weer laden. Eerst even inloggen.

Hoe kan ik alles goed uitlijnen en centreren?

In de ontwerptool kun je een raster aanzetten: klik op het tweede icoontje van boven aan de rechterkant, een soort halve cirkel. Er wordt dan een raster geplaatst over het ontwerp; dit helpt om de ruimtes aan de zijkanten goed in te schatten. Het icoontje daar meteen onder zet een liniaal uit.

Om elementen zoals tekst heel precies te kunnen plaatsen, kun je het beste de pijltjestoetsen gebruiken. Dan kun je in hele kleine stapjes elementen verschuiven. Op deze manier kom je een heel eind.

Lukt het niet om de uitlijning helemaal naar wens te krijgen? Geen probleem! Zet het er als opmerking even bij als je de bestelling plaatst en wij kijken er nog even goed naar. Mocht je nog een digitaal voorbeeld ter goedkeuring wensen, dan kan dat ook. Vermeld dat dan ook even.

Kunnen jullie nog naar mijn ontwerp kijken?

Geen probleem! Plaats een opmerking tijdens het bestelproces om dit even aan te geven en wij controleren je aangepaste ontwerp op uitlijning en spelfouten. We kunnen indien gewenst een digitaal voorbeeld ter goedkeuring maken. Je moet wel eerst echt een bestelling plaatsen, anders kunnen wij niet naar je ontwerp kijken.

Let op: het is altijd jullie eigen verantwoordelijkheid om woorden goed te spellen en andere fouten eruit te halen. We kunnen wel je ontwerp controleren maar dragen geen verantwoordelijkheid voor overgebleven fouten.

Hoe kan ik een eerder bestelde gepersonaliseerde proefdruk opnieuw inladen, wijzigen, en bestellen?

Heb je op een eerder moment een proefdruk besteld van een kaartje die je in de ontwerptool zelf had aangepast? Dan kun je het ontwerp op een later moment inladen vanaf je account: ga naar je geplaatste bestellingen, klik “bekijk” op de betreffende bestelling en klik dan “Bekijk het aangepaste ontwerp.” Dit brengt je bij de productpagina van het kaartje. Klik daar op “Kaartje personaliseren” en het bestelde ontwerp wordt dan ingeladen.

Een opgeslagen ontwerp dat je niet hebt besteld kun je op de pagina van het betreffende kaartje weer laden. Eerst even inloggen.